Har du lyst til at pimpe anakondaen, eller er du bare nysgerrig på penisforstørrende teknikker, så læs med her!


 

Vi er alle forskellige, og hvad der har virket for mig, virker måske ikke for dig. Men mine gode råd er gratis, og de er vel forsøget værd, ik? – Det er under alle omstændigheder billigere og mindre risikabelt end at lægge sig under kniven.


 

Bliv hård på oldschool måden

Og her mener jeg oldschool meget bogstaveligt. Følgende metode til penisforstørrelse er ‘manuel’ og har angiveligt været brugt siden oldtiden. Metoden består af to øvelser: Jelqing og udstræk.

Begge metoder skal udføres med hænderne. Ifølge den klassiske akupunktør og kinesisk sexolog, Tommy Iversen, er det en god idé at varme penis op først. I hans bog Elskovskunst fra 2012 forklarer han, at man kan varme kalorius op med en vaskeklud. Du skal lægge kluden i et varmt vandbad, som du skal vikle om penis  et minuts tid. Opvarmningen gentages et par gange.


Strækøvelser:

Form tommel og pegefinger til en ring, og tag fat lige bag hovedet. Du laver en strækøvelse ved at trække slangen fremad, til du mærker et udstræk fra roden til midten. Hold strækket et minut. Få blodet tilbage ved at massere området. Gentag nu øvelsen til højre, venstre og nedad. Sørg for at massere bagefter.

Læs også: https://www.harders.dk/orgasme-paa-asiatisk-maner/


Jelqing:

Efter udstræk kan du begynde med jelqing. Jelqing minder meget om strækøvelsen.

Du tager fat om roden, og presser blodet ud til spidsen ved at køre hænderne ud til der, hvor hovedet starter (du skal ikke jelqe på selve hovedet). Brug evt. glidecreme. Så glider det lettere, og du mindsker ubehag.

Du skal jelqe i fem til 15 minutter om dagen og holde ca. to hviledage om ugen.

Jelqing virker ikke, hvis du er helt hård eller helt slap. Du skal derfor stræbe efter at have en halvlunken rejsning, når du jelquer.

Efter dette træningsprogram vil din pik have et markant pumpet udseende.

Det er egentlig ikke magi. Du træner jo sådan set bare dine muskler, og muskler bliver større og stærkere af at træne. Det har sine fordele at træne agurken. Du bliver eksempelvis ikke skuffet næste gang, du er sammen med en slap kvinde. Når du er stærk, er chancen for, at du fylder hende ud væsentlig større, end hvis du ikke havde trænet.

Husk at størrelsen er ligegyldig, hvis du ikke ved, hvad du laver. Hvis du vil imponere damerne, er det vigtigt at have teknikken på plads.

Læs også: https://www.harders.dk/saadan-bliver-du-et-knald-hun-aldrig-glemmer/


Bliv hård med bækkenbundsøvelser

Du husker muligvis Søren Ekmans bog ‘Fra regnorm til anaconda’ – trikket var at træne sin bækkenbundsmuskulatur. På den måde opnår du en bedre rejsningskontrol og en kraftigere erektion.

Her finder du en allaround øvelse, der også er god for bækkenbunden. 


Bliv hård med Penispumpe

Penispumper skaber et vakuum om vedhænget, og ‘pumper’ dig bogstaveligtalt større, fordi blodet trækkes ud til alle afkroge af din penis. Man oplever som regel et stærkere look umiddelbart efter brug, men denne effekt aftager ofte igen. Når du pumper regelmæssigt, vil du med tiden opnå et permanent stærkt look. Sørg for at bruge din penispumpe rigtigt. Jeg har hørt skrækhistorier om mænd, der har mistet følelsen i kalorius, fordi de har brugt pumpen forkert. Og ærlig talt. Der er  ikke meget ved en stor kæp, hvis man alligevel ikke kan mærke den.


Vær vedholdende med din træning, så skal du nok se resultater!